Retourneren & Garantie

Retourneren


Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen.
  • Indien je de volledige bestelling retourneert krijg je het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor het retourneren naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.
  • Indien je een deel van de bestelling retourneert krijgt je alleen het bedrag van het geretourneerde deel gecrediteerd. De verzendkosten voor het retourneren naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.

Indien je gebruik maakt van je herroepingrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je HIER het herroepingformulier downloaden en naar het daarin vermeldde emailadres mailen.
Wacht vervolgens onze instructies voor verpakking en verzending af. Sommige producten zijn kwetsbaar indien zij niet op de juiste wijze verpakt en verzonden worden.

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 48 uur na ontvangst van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Indien wij het product als gevolg van verkeerde verpakking beschadigd retour krijgen, zullen wij de waardevermindering inhouden op het terug te betalen bedrag.

Artikelen die speciaal voor de klant en afwijkend van artikelen op de website zijn gemaakt zijn uitgesloten van het herroepingsrecht.

Artikelen die op zakelijk account zijn ingekocht vallen onder onze zakelijke leveringsvoorwaarden en zijn derhalve uitgesloten van het herroepingsrecht

Garantie


Wij staan 100% achter onze producten, dat betekent dat EquiHolster:

  • 2 jaar garantie afgeeft op voortijdige slijtage van de metalen onderdelen (holnieten, drukkers) bij normaal gebruik. Alleen de verzendkosten naar ons toe komen voor rekening van de klant
  • als er buiten de garantieperiode een metalen holniet of drukker versleten is als gevolg van intensief gebruik, zal EquiHolster de reparatie in haar atelier als service voor koper uitvoeren. Alle verzendkosten komen dan wel voor rekening van koper

Klachten


Mocht er ondanks onze quality check voor verzending van onze producten tóch iets mis zijn met de levering of de producten, laat dat dan zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 48 uur aan ons weten via de mail: info@equiholster.nl. Maak, indien de verpakking van het product beschadigd is afgeleverd en het product daardoor ook beschadigd is, zo snel mogelijk foto's waarop duidelijk zichtbaar is wat het probleem is en voeg deze aan de mail toe.

Wij zullen ons uiterste best doen om eventuele problemen zo goed mogelijk en naar tevredenheid op te lossen
gdpr-image
Deze website maakt gebruik van cookies om uw ervaring te verbeteren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met onze Data Protection Policy.
Read more